Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Prośba o analizę logów.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Prośba o analizę logów.

    Zamieszczone przez rafiki
    Rob79, sorki, to Paweł to ustalił nie ja :P BTW, to taki żarcik był, nie spinaj się
    Pawel rzucil propozycje bo temat mial byc zamkniety przed osiagnieciem 1000 ekranu
    Pozdro Harwa

  • #2
    [O1] Prośba o analizę logów.

    Ostatnio dorwałem VCDS i postanowiłem zrobić parę logów dynamicznych i statycznych, teraz prośba do Was koledzy, abyście przeanalizowali stan mojego samochodu

    Statyczne:
    Grupy: 001 - Link
    Grupy: 007 - Link
    Grupy: 004 - Link
    Grupy: 003 - Link
    Grupy: 013 - Link
    Grupy: 014 - Link
    Grupy: 000 - Link
    Grupy: 010 - Link
    Grupy: 018 - Link
    Grupy: 023 - Link

    Statyczne Basic Settings:
    Grupy: 004 - Link
    Grupy: 003 - Link
    Grupy: 011 - Link
    Grupy: 000 - Link

    Dynamiczne:
    Grupy: 001 - Link
    Grupy: 010 - Link
    Grupy: 003 - Link
    Grupy: 011 - Link
    Grupy: 008 - Link
    Grupy: 004 - Link

    Komentarz


    • #3
      Dołdowanie nie pracuje stabilnie. Przepływka do sprawdzenia. Kąt wtrysku do poprawy. Podciśnienia do sprawdzenia-to tak na szybko.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz


      • #4
        Kąt wtrysku mozna podregulowac.... nalezy go opoznic ale to mały problem w porownaniu z tym co sie dzieje z regulacją cisnienia doladowania.
        Sprobuj wyczyscic N75 i sprawdzic dokladnie przewodu ukladu nadcisnienia.
        Z przepływomierzem nic poki co nie rob.
        Termostat najlepsze lata ma za sobą.
        Po akcji powtorz logi 011 i 010 dynamiczne.
        Wiesz cos jakoby auto bylo po chiptuningu ?
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz


        • #5
          przemik,
          Auto na 99% nie było chipowane. Ja jeżdżę nim od roku, wcześniej (7 lat) mój tata. Rozumiem, że czyszczenie zaworu n75 do prostota i dam sobie z tym radę? No i te przewody... które to? Od ok 2 lat ojciec mówił, że wyczuwał "muła" w turbinie, czasami gorzej ciągnęła. Skoda ma przelatane prawie 300 kkm.

          Komentarz


          • #6
            Tematów o czyszczeniu zaworka N75 jest pelno w internecie. Zwroc uwage tylko zeby chodzilo o zaworek do silnika 1Z/AHU/AGR. Ta sama zasada działania.
            Wezyki ktore łączą przedmiotowy zaworek plus gruszka turbiny plus zasobnik cisnienia plus pompa vakum to uklad nadcisnienia - to tak w najwiekszym skrocie.
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz


            • #7
              przemik, a po czym poznałeś, że termostat jest na wykończeniu? W sumie jeżdżąc po mieście (ok 10 - 15 km) temperatura rzadko dochodzi do 90 stopni, ale np podczas gdy robiłem próby dynamiczne (ok 20-30 km) doszła do 90 stopni i stanęła w miejscu. Wydaje mi się, że jeśli chodzi o grzanie wnętrza to nie ma jakiś zakłóceń

              Komentarz


              • #8
                Maxymalna temperatura podczas proby dynamicznej jaką widze to 81*... to zdecydowanie za malo jak na dobrze dogrzane TDi
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz


                • #9
                  No ale niby (tak mówili na forum i tak było), że na zegarach miałem 90* a vcds pokazywał 80-81*. Niby tak jest wiec jaka jest w końcu prawda...?

                  Komentarz


                  • #10
                    FishPL, Na VCDS będziesz miał 76 i na zegarach już 90... masz mieć 88-89-90.. i wiadomo w porywach więcej :P
                    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                    Komentarz


                    • #11
                      alxxx, czyli termostat dobry czy nie? bo nie bardzo wynika to z Twojej odpowiedzi

                      Komentarz


                      • #12
                        FishPL, no raczej nie dobry
                        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                        Komentarz


                        • #13
                          To jak to jest jest z tą temp.? Czy 81* na vcds równa się 90* na zegarach? Jeśli nie to ile vcds powinien pokazywać przy 90* na zegarach?

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez FishPL
                            To jak to jest jest z tą temp.? Czy 81* na vcds równa się 90* na zegarach? Jeśli nie to ile vcds powinien pokazywać przy 90* na zegarach?
                            VCDS od ok 75-78*C pokazuje 90 na zegarach
                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                            Komentarz


                            • #15
                              Czyli nie oklamywal mnie, to skad wiadomo ze termostat jest do wymiany?

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez FishPL
                                Czyli nie oklamywal mnie, to skad wiadomo ze termostat jest do wymiany?
                                Bo nie dogrzewa do 86-90*C tylko maks masz 81*C
                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Teraz rozumiem Wychodzi na to, że mimo iż vcds pokazuje 81 a zegary 90, to w rzeczywistości mam 81 - tak jak pokazuje vcds. Myślałem, że bardziej się "ufa" zegarom
                                  Czyli czeka mnie wymiana termostatu i płynu?

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez FishPL
                                    Czyli nie oklamywal mnie
                                    kto?

                                    Zamieszczone przez FishPL
                                    pokazuje 81 a zegary 90, to w rzeczywistości mam 81 - tak jak pokazuje vcds
                                    Zegary są dla Ciebie informacją czy wszystko gra. To co widzisz przez VCDSa to samo widzi sterownik silnika i na tej podstawie dobiera Ci różne Ciekawe rzeczy :P
                                    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X