Zamieszczone przez rafiki
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
[O1] Prośba o analizę logów.
Zwiń
X
-
[O1] Prośba o analizę logów.
Ostatnio dorwałem VCDS i postanowiłem zrobić parę logów dynamicznych i statycznych, teraz prośba do Was koledzy, abyście przeanalizowali stan mojego samochodu
Statyczne:
Grupy: 001 - Link
Grupy: 007 - Link
Grupy: 004 - Link
Grupy: 003 - Link
Grupy: 013 - Link
Grupy: 014 - Link
Grupy: 000 - Link
Grupy: 010 - Link
Grupy: 018 - Link
Grupy: 023 - Link
Statyczne Basic Settings:
Grupy: 004 - Link
Grupy: 003 - Link
Grupy: 011 - Link
Grupy: 000 - Link
Dynamiczne:
Grupy: 001 - Link
Grupy: 010 - Link
Grupy: 003 - Link
Grupy: 011 - Link
Grupy: 008 - Link
Grupy: 004 - Link
-
Dołdowanie nie pracuje stabilnie. Przepływka do sprawdzenia. Kąt wtrysku do poprawy. Podciśnienia do sprawdzenia-to tak na szybko.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Kąt wtrysku mozna podregulowac.... nalezy go opoznic ale to mały problem w porownaniu z tym co sie dzieje z regulacją cisnienia doladowania.
Sprobuj wyczyscic N75 i sprawdzic dokladnie przewodu ukladu nadcisnienia.
Z przepływomierzem nic poki co nie rob.
Termostat najlepsze lata ma za sobą.
Po akcji powtorz logi 011 i 010 dynamiczne.
Wiesz cos jakoby auto bylo po chiptuningu ?Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
przemik,
Auto na 99% nie było chipowane. Ja jeżdżę nim od roku, wcześniej (7 lat) mój tata. Rozumiem, że czyszczenie zaworu n75 do prostota i dam sobie z tym radę? No i te przewody... które to? Od ok 2 lat ojciec mówił, że wyczuwał "muła" w turbinie, czasami gorzej ciągnęła. Skoda ma przelatane prawie 300 kkm.
Komentarz
-
Tematów o czyszczeniu zaworka N75 jest pelno w internecie. Zwroc uwage tylko zeby chodzilo o zaworek do silnika 1Z/AHU/AGR. Ta sama zasada działania.
Wezyki ktore łączą przedmiotowy zaworek plus gruszka turbiny plus zasobnik cisnienia plus pompa vakum to uklad nadcisnienia - to tak w najwiekszym skrocie.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
przemik, a po czym poznałeś, że termostat jest na wykończeniu? W sumie jeżdżąc po mieście (ok 10 - 15 km) temperatura rzadko dochodzi do 90 stopni, ale np podczas gdy robiłem próby dynamiczne (ok 20-30 km) doszła do 90 stopni i stanęła w miejscu. Wydaje mi się, że jeśli chodzi o grzanie wnętrza to nie ma jakiś zakłóceń
Komentarz
-
Zamieszczone przez FishPLTo jak to jest jest z tą temp.? Czy 81* na vcds równa się 90* na zegarach? Jeśli nie to ile vcds powinien pokazywać przy 90* na zegarach?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Zamieszczone przez FishPLCzyli nie oklamywal mnie, to skad wiadomo ze termostat jest do wymiany?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Zamieszczone przez FishPLCzyli nie oklamywal mnie
Zamieszczone przez FishPLpokazuje 81 a zegary 90, to w rzeczywistości mam 81 - tak jak pokazuje vcdsVAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
Komentarz